zondag 24 augustus 2014

Straight on Sunday. Wavy on Monday! Met de Remington silk curling wand

 


Mijn haar is stijl. En zolang het goed geknipt is heb ik daar weinig moeite mee.
Maar soms, heel soms ben ik het zat en denk ik; "goh wat saai eigenlijk "
"Ik wil wat anders!"

Nu kan ik altijd bewonderend kijken naar meiden die zichtbaar  veel tijd in hun haar steken. Mooie glanzende golven, of een prachtig gestylde coupe.
Iedere keer als ik dat probeer loopt het uit op "Coupe Tuttig"
Ik begin er niet meer aan.

Ik geef het toe,voor make-up draai ik mijn hand niet om, maar met haar ben ik gewoon niet sterk.
Ik besteed er eigenlijk ook weinig of geen aandacht aan. Ik ga liever op safe.
 
Totdat ik vandaag de Remington Silk Curling Wand mocht uit testen.....Ik ben razend blij!
Want wat schetste mijn verbazing? In 5 minuten, had ik bovenstaande "Monday Coupe" te pakken. Voor een beginner toch best leuk gelukt?
Het koste me serieus geen enkele moeite.
Kijk je mee?


 














Het model op de remington reclame kijkt me ow zo beelding aan, de moed zakt me in de schoenen.
Ja mens, denk ik, jij hebt vast de gehele dag de tijd om je haar zo te doen. ik niet.
Ik bedoel mijn tram vertrekt iedere werk dag om 7.00 en ik vind tijd voor mijn koffie toch net iets belangrijker dan coupe perfect.
Rustig open ik de doos, Madonna tijden herleven want wat zie ik daar? Een zwarte handschoen? Kinky!



Met de handschoen in de ene hand en een pluk haar in de andere hand kun je de tang vast pakken maar onmogelijk je hand verbranden. Kijk dat noem ik slim.
Onwennig wikkel ik mijn blonde pluk om de tang.
Even vast houden, loslaten en voila!



COOL! Dit is super simpel en het lukt, enthausiast ga ik door totdat ik mijn hele haar gehad heb.
Waar ik wel achter ben; ik neem liever grote plukken, voor een stoerder effect.
Verder moet je even schudden na gebruik.

Ja even op de kop gaan hangen en schudden maar. Daarna? Niets meer aan doen, ja een beetje leuk kijken. Dat helpt altijd.
Of ik nu ieder maandag gekruld door het leven ga?
Ik denk het niet, Maar ik weet wel zeker dat ik de tang bijvoorbeeld in het weekend veel zal gebruiken.

 


De remington silk curling wand kost 39.95
En is te koop bij bijvoorbeeld bol.com, of BCC
Ik vind het zijn geld zeker waard!

Groetjes
Suzanne van Haaster www.sundaymonday.nl

 
 
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten