vrijdag 29 augustus 2014

2 ways to have new Nailpolish; Scented or Hyper Gel


Nagellak heb ik echt genoeg.
Waar sommige mensen een Voetbal International kopen of een Twix, koop ik heel graag nagellak om te ontspannen. Tot het punt dat ik ruim 90 flesjes had en er eigenlijk geen kleur meer is die ik niet heb.
Ik ben trots op mijn verzameling, het hangt als een soort kunstwerk prachtig aan de muur. Ieder zo zijn hobby nietwaar?
Ik heb op dit moment  een echte ”nagellak stop” Ik kan het gewoon niet meer kwijt ,en ik heb ECHT GENOEG. Grote uitzondering zijn voor mij echter nieuwe innovaties .
Toen ik vorige week in Antwerpen in de winkel “Forever 21” was zag ik  twee bijzondere NIEUWE nagellakken.  Einde nagellak dieet, deze moest ik hebben om uit te testen. Een beetje voor mijzelf.
Maar natuurlijk ook een beetje voor jullie! ( hele goede smoes)

De nagellakken die ik uit test zijn:
1 Geurnagellak
2 Gel nagellak

 
 
 
1 Scented nailpolish
Merk: Models Own
Naam; Blue Berry Muffin
Kleur: Lichtblauw
Prijs: 6 euro
Bijzonder; ruikt naar Blue Berry muffins
De test
Dit lijkt me Fun! Nieuwsgierig lak ik mijn nagels. De kleur is geweldig.
Helaas is het vaak zo met lichte kleuren dat ze moeilijk aanbrengen. Deze kleur doet het goed, en brengt makkelijk aan.
Dan de geur; immers de reden dat ik deze nagellak kocht; Ik ruik gewoon nagellak!
Het slaat nergens op. Niks bijzonders.

Conclusie: Als deze nagellak naar Blueberry Muffins ruikt, dan ruikt alle nagellak daar naar.
Niks bijzonders. Ook niet toen de nagellak droog was. Simpelweg een geur domper.
Ik ben echter toch erg blij dat ik deze lak kocht, de kleur is namelijk GE-WEL-DIG leuk.



















2 Hyper gel nailpolish
Merk: Models Own
Naam; Nacked Glow
Kleur: Naturel licht beige
Prijs: 6 euro
Bijzonder; Geeft een gel effect zonder uv lamp.
De test
de nagellak dekt super goed, kleur is mooi, brengt redelijk makkelijk aan. Heeft duidelijk meer glans en dekking en ja lijkt wel een beetje op de gel nagellak in de salon waar vriendinnen van mij zo dol op zijn.
Ik vind het een leuke oplossing.
Conclusie
Zelf wil ik geen gel op mijn handen. Gelnagellak in de salon blijft 2 weken zitten. Voor mij veel te lang. ( lees SAAI)
Bovendien hoorde ik van vriendin M dat het een ware crime is om het er af te halen. Mij niet gezien! Deze nagellak geeft echt wel veel meer glans, is dikker en lijkt echt op gel.
Ja een mooi goedkoper alternatief op de gel nagellak bij de salon.



Enuh Joost mag weten waar ik deze nagellak kwijt moet!?
Mijn rek is vol.
Maar ze mogen er zijn. deze twee ehmmmm "Innovaties"
(dat van die innovatie was dus ook een beetje een smoes, hadden jullie het door?)

De nagellak van Models Own is online te koop, en bij Forever21
Het nagellakrek kocht ik bij Echantra

Tot de volgende keer
Suzanne van Haaster www.sundaymonday.nl




 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten