zaterdag 5 oktober 2013

Me & Miss Dohmen………………….




Me & Miss Dohmen………………….
“We got a thing going on”
Edith dohmen
Kennen jullie het label van Vriendin Edith Domen al? Edith heeft een label waar ze mode van maat 42 tot 48 verkoopt. Voor de zogenaamde “”Inbetweenie Sizes”  Geen small en geen plus, maar er net tussen in!
En als we eerlijk zijn, veel vrouwen in Nederland dragen deze maten.
Edith is van herkomst stylist voor bekende bladen en wil laten zien hoe je er geweldig uit kan zien en trots kan zijn op jezelf. En dat je op mag vallen omdat je het waard bent! Ja dat zijn allemaal dingen waar ik ook achter sta!
Niets saaie muurbloem, maar mooie vormen en prachtige stoffen. De affaire lijkt geboren….

Zoals jullie misschien wel gemerkt hebben, ik ben een selectief typje.
Het liefst draag ik jasjes of jurkjes van mij eigen merk. Maar soms vind ik het ook gewoon zeer verleidelijk en heel erg leuk om mijn eigen merk te mixen en matchen met een ander merk.
Ik heb echter wel een regel waar ik erg consequent in ben.
“Alleen als het echt echt heel mooi is, kleur ik buiten de lijntjes en schaf ik iets van een ander merk aan”


Toen ik dit Aqua bloesje op de website van Edith Dohmen spotte werd ik direct verliefd, mijn fashion affaire was here to stay  De dagen erna zat ik in spanning, zoals dat bij affaires gaat. Toen het bloesje in mijn maat (42) er eenmaal was, voelde het ow zo fijn! Een heel zacht mooi en luxe materiaal, de fijne gouden afwerking. Ik was “In love” Ik heb maat 40/ 42 maar ben van mening dat je beter een maat te groot dan een maat te klein kan dragen.
Het bloesje is heel goed te combineren met alles van SundayMonday. Het  blousje is SundayMonday-proof  zowel geschikt voor de  85e verjaardag van mijn oma, met een jasje eroverheen, als voor een avondje uit eten…
Inmiddels heb ik op de website alweer een ander item gespot.
Dit brengt me bij de vraag der vragen. Zou deze affaire verslavend zijn?
Waar gaat dit in hemels naam heen, en zou het zijn prijs waard zijn…?
Antwoord is JA! We hebben allemaal warmte nodig ( grote knipoog)
Black Diamond blazer; “Here I come!”

De ketting is trouwens van New Look, ook al zo'n mooi ander merk.....

Ik hoor je denken ""OW OW Als dat maar goed gaat"...........
X Suzanne www.sundaymonday.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten