maandag 12 augustus 2013


 
2 ways I use my ( Chanel )lipstick
Lipstick is het meest gebruikte make-up product voor vrouwen.
Ik ben zelf grote fan van de lipstick.
Een beetje kleur op mijn toet en ik zie er toch al snel een stukje gezonder uit. Bovendien wil ik niet door het leven als suffe muurbloem of grijze dak duif. Kleur it is!
Als ik niet zoveel geld heb, maar wel iets leuks voor mijzelf wil kopen, dan kies ik er vaak voor om een lipstickje of nagellakje te kopen. Het maakt me blij!
Lipstick van merken als Catrice of Essence zijn zo leuk van prijs, ik gooi er voor 3 euro toch al snel 1 of meer in mn mandje.
Bovendien kun je voor die prijs prima een nieuw kleurtje uit testen.
Is daar een dag dat ik wat meer te besteden heb; ik ben bijvoorbeeld in het gelukkige bezit van een waardebon,of mijn vakantie geld is net gestort, dan koop ik graag een dure lipstick van een luxe merk.
Nummer een keuze is wat mij betreft dan‘’Chanel”
Ik hou van dat merk. Het is gewoon een onverklaarbare liefde.
Het is commercieel gezien natuurlijk heel erg slim van Chanel ; als normale vrouw kun je je toch niet snel een een chanel mantelpakje of  ***Chanel tas van 3100 euro veroorloven, een lipstick is een stuk sneller gekocht.
3100 euro voor een tas, ik vind het gewoonweg bizar; Dat is voor veel mensen bijna 2 maandsalarissen!
Maar voor 30 euro, maak ik graag deel uit van de Chanel-familie.
En ja; Vind ik leuk! Hoor ik er toch een beetje bij…..;-)

Dan nu! Mijn grote geheim.
Ik gebruik mijn lipstick op twee manieren: als gewone lipstick en als rouge.
Ik zet stipjes op het hoogste deel van de wangen, en klopt de lipstick in de huid.
Resultaat is Fris en fruitig !
Let op, deze methode werkt het beste met een zogenaamde “tussenkleur”
Het mag niet te rood zijn; Je wil niet continue als een blozende puber door het leven.
Het mag niet te licht roze zijn; Je wil niet lijken op een boeren boter kaas en eieren  meisje
En tot slot Oranje is een regelrechte no no tenzij je wil overkomen alsof je 3 uur onder de spraytan gelegen hebt. Als je daar al onder zou liggen ;-)


Je moet op zoek naar een kleur mix van rood, roze en oranje : zo’n tussenkleur is namelijk perfect geschikt als “rouge”
Bijkomend voordeel van het gebruik van een lipstick op je wangen is de glans die het in zich heeft, waardoor je er heel gezond uitziet. Het mengt doorgaans goed met je huid en dit geeft een naturel look. Nog een voordeel; Het scheelt je ook in kosten en ruimte in je tas.
Hoezee voor de multifunctionele lipstick!
Enthousiast geworden? Ren dan gelijk even naar de Winkel, of shop online.
Hierbij mijn 3 absolute aanraders:



Budget:
Catrice nummer 220 mrs brightside
Kosten: 3,99 te koop bij het Kruidvat
Nadeel: beetje vettig en zal daardoor sneller bijgewerkt moeten worden.
Voordeel: Hij verzorgd goed en glimt mooi

Midden:
Ariane Inden lipstick nummer 1122
Kosten: 21,50 Te koop in de Salons van Ariane Inden
Of online: In de shop
Nadeel: Alleen te koop online of in de Salons van Ariane Inden
Voordeel: Blijft goed zitten verzorgd goed, zelden zo'n mooie kleur gezien.

Luxe:
Chanel lipstick kleur: Mademoiselle
Kosten: 31,00 Te koop bij Ici paris ,Douglas
Of online: In de shop Voordeel; Je voelt je luxe en de kleur kan altijd.
Nadeel; Best veel geld voor een lipstick.

*** Om verwarring te voorkomen:
Als iemand zich geroepen voelt mij een keer een Chanel tas cadeau te doen, dan zal ik niet ondankbaar reageren hoor. Naast een idiote prijs, vind ik de tas namelijk wel heel erg mooi.
Dat dan weer wel.

Ik hoop dat dit een inspiratie was! Lees je ook mijn andere blogjes?
En bezoek www.sundaymonday.nl
X Suzanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten