zondag 19 mei 2013

2 ways to wear a T-shirt


Did I make a grown man cry?

Mannen T-shirt van Rolling Stones; Check!
Schaar; Check!
Ik viel op de print van dit T-shirt maar het was een mannen shirt en veel te wijd.
Toch gekocht, want maar 6 euro bij Primark
Toen had ik 2 opties:
1 Ik ga erbij lopen als een halve man. Dit is dus eigenlijk geen optie; het zou verboden moeten worden! Dus dan was mijn gedachte "Ik geef het cadeau aan een man" Nee zonde!
2 Optie 2: De schaar erin!
Vandaag heb ik toevallig een "'DIY-Sunday" ( Do It Youreself Sunday)
Ik pak mijn favoriete T-shirt met mooie hals en leg het op het Grote T shirt
Even afspelden; en knippen maar. Het is natuurlijk wel een risico; Maar ik ben blij met het resultaat!

Did I make a grown man cry?

Hebben jullie ook weleens een creatief risico moment? LEUK! Vertel!?
Happy Sunday verder.....
Suzanne van Haaster www.sundaymonday.nl

 

2 opmerkingen:

  1. Super leuk!

    Dit heb ik ook met mijn Hard Rock Cafe t-shirts gedaan, vind ze zo toch wat draagbaarder en inderdaad minder mannelijk! ;p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jiehoe Jesim! Wat leuk!!!! Ik moet ook de zijkanten nog wat innemen...en dan dansen maar! Fijne Monday! Ik heb weer een nieuw blogje online gezet vandaag. X Suzanne

    BeantwoordenVerwijderen