woensdag 8 december 2010

Bellabellissima! Nu! Snel! en Veel.

Een vriendin zei mij pas: ""Als jij iets wil, dan wil je het NU SNEL EN METEEN VEEL.
Dat klopt.
Ik ben van de ups en de downs. Van Veel make-up of niets. Sexy of Baggy
Van de Sunday of de Monday! ;)
Maar nu heb ik ineens een nieuwe passie...namelijk; ""Hakken""
Ineens ben in totaal geobsedeerd door high heels!
Ik ben 1.84 lang en heb tot nog toe nooit echt naar hakken verlangd.
Maar nu! Ik wil ze! Snel meteen en veel.... Gelukkig kan dit met de webshop
 http://www.bellabellissima.nl/ Ik ben echt in love met bijna alle hakken die ze verkopen...
Gelukkig is mijn vriendje 2.00 meter en is hij nog altijd langer...
Want lang of niet.
Ik wil me wel kleiner ""voelen""
Om tijdens de shoot die ik afgelopen maand heb gehouden, de jurkjes helemaal ""af te stylen" heb ik deze Modellen gekozen! Maar pas op! De site werkt verslavend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten