donderdag 21 oktober 2010

Ontstaan van de Cocktail Cape.

(een beetje) Nieuw de Cocktail Cape!Wat mij toch overkwam! Ik wilde iets gaan drinken met mijn vaste groep vriendinnen.
Ik wist niet wat ik aan moest doen.
Ze hebben al mijn ontwerpen al gezien! Veel van hen volgt echt alles. Als er een nieuw ontwerp is heb ik meestal eerst een hele rij vriendinnen die bestellingen doen... Maar ik had deze avond echt even zin in iets nieuws!Ik heb toen de A-lijn dress d.m.v een rekbare sash gestyled als een Cocktail Cape, en het bleek super goed te werken.
Wat een lol!
Ik voelde mij er super lekker in! Iedereen dacht dat dit het langverwachte nieuwe ontwerp was.
 (Nee deze is nu bij de duane) Wat een lol dat dit gewoon de A-Lijn dress is!
Nog meer mogelijkheden dus!
Hij heet nu Cocktail Cape!
Ps heb jij de A-lijn dress al eerder bij Sunday Monday besteld dan kun je ons eventjes mailen.
Wij sturen je dan gratis een sash toe! (je betaald alleen de verzending)
Leuk toch!
Liefs van Suzanne

Geen opmerkingen:

Een reactie posten