zaterdag 4 september 2010

Op de fiets om O.P.I nagellak te kopen.

Op de fiets om de o zo dure en ow zo mooie O.P.I nagellak te kopen.
Goed voor bereid want ik wist al welke kleuren het moesten gaan worden. De week tevoor had ik al verschillende keren op de website van http://www.opi.nl/ gekeken.
Blij verliet ik even later de winkel, onderweg nog af en toe in het tasje gluren want hmm wat had ik een goede keus gemaakt. Een schattig lichtroze kleurtje:" Kiss me on the Chic" en een geweldige diep petrol kleur met de naam: " Yodel me on my cell" Toen ik even later een zwak moment had knalde het tasje met de 2 flesjes op de grond en was de mooiste kleur namelijk  ''Yodel me on my cell'' in 1000 stukjes en 10.000 spetters. Hebben jullie dat ook weleens..balen van totaal onbelangrijke en materiele zaken..??
En vooral balen van jezelf?
Heb het vervolgens niet uit kunnen staan en het enige wat voor mij werkte was nieuwe bestellen online.
Gelijk 5 stuks JA! Want als je ze online besteld moet je verzendkosten betalen..en om het er een beetje uit te halen heb ik maar gelijk alle kleuren besteld die ik mooi vind. Voordeel: online zijn de flesjes 5.99$ en dat is toch een stuk aantrekkelijker dan in nederland waar de flesjes 13.99 euro kosten!
Uiteindelijk heeft de hele grap me een fortuin gekost ..dat vergeten we voor het gemak dan maar weer even ;) Ja zo ben ik dan ook wel weer....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten